Op Goede Vrijdag en paasmaandag zijn we niet telefonisch bereikbaar.

MEDIAFIX scoort vier jaar op rij voor klantentevredenheid

Een professionele digitaliseringsservice vereist een regelmatige en onafhankelijke keuring om de klantentevredenheid te beoordelen en om op peil te houden. Daarom meldt MEDIAFIX zich al vier jaar lang aan voor de onafhankelijke keuring van TÜV Nord.

TÜV-keurmerk voor klantentevredenheid

TÜV staat voor “Technischer Überwachungsverein” (vereniging voor technisch toezicht). De vereniging voert wettelijk voorgeschreven keuringen uit in Duitsland en certificeert producten en diensten.  Zo kreeg MEDIAFIX het begeerde TÜV-keurmerk voor geteste klantentevredenheid en dat al vier jaar op rij.

In totaal 1381 klanten hebben in 2021 aan het onderzoek van de TÜV deelgenomen en hun oordeel gegeven – en met een totale tevredenheid van maar liefst 96% waren ze bijzonder tevreden over MEDIAFIX. Onze claim om onze service voortdurend te verbeteren werpt duidelijk zijn vruchten af.

99% van de ondervraagde klanten zou MEDIAFIX aanbevelen

Een bijzonder verheugend resultaat van het onderzoek van de TÜV was de bereidheid tot aanbeveling door de MEDIAFIX-klanten. 99% van de respondenten zou MEDIAFIX aanbevelen aan familie en vrienden. Ook de vorige jaren scoorde MEDIAFIX op deze vraag een hoog resultaat, maar het resultaat van 2021 is een nieuw record. Een mooier compliment kunnen wij ons als digitaliseringsdienstverlener niet voorstellen!

99% van de klanten zou MEDIAFIX aanbevelen

Nog een keer naar MEDIAFIX? 98% van de ondervraagden zegt ja!

Niet alleen wat betreft de bereidheid om MEDIAFIX aan te bevelen, maar ook wat betreft de bereidheid van de klant om opnieuw voor ons te kiezen, heeft de enquête van de TÜV een uitstekend resultaat laten zien: 98% van de respondenten zou opnieuw kiezen voor MEDIAFIX als aanbieder van digitaliseringsdiensten. Ook hier konden we ons in vergelijking met de uitstekende enquêteresultaten van voorgaande jaren nog verder verbeteren. We zijn blij dat onze klanten ons hun waardevolle analoge media opnieuw toevertrouwen.

98% van de klanten zou opnieuw voor MEDIAFIX kiezen

Hoge klantenbindingsindex van 95%

De klantenbindingsindex is een belangrijke maatstaf in het onderzoek van de TÜV. Hij biedt een snel overzicht van het huidige niveau van klantenbinding. In 2019 bedroeg de waarde van de klantenbinding bij MEDIAFIX volgens TÜV Nord al 92%. Een jaar later bereikten we een klantenbinding van 93%. In 2021 overtroffen we zelfs de successen van de voorgaande jaren: met 95% bereikte MEDIAFIX een buitengewoon hoge klantenbinding in de test van TÜV Nord.

95% van de verzoeken van de klant werden vervuld

Top 3 redenen om voor MEDIAFIX te kiezen

Maar hoe komt het eigenlijk dat mensen zich voor de digitalisering van hun media tot MEDIAFIX wenden? Ook die vraag stelde de TÜV aan de klanten in de studie. Het resultaat:

  • MEDIAIFX geeft laagsteprijsgarantie voor het digitaliseren van uw analoge mediaDe meeste respondenten kiezen voor MEDIAFIX omwille van de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
  • Een ander doorslaggevend punt is het ongecompliceerde proces dat wij onze klanten bieden.
  • Bovendien overtuigt de zeer goede kwaliteit van de door MEDIAFIX gedigitaliseerde media de respondenten.

Wilt u ook analoge media digitaliseren? Vraag dan nu online aan! MEDIAFIX digitaliseert uw analoge media voor de beste prijs en met een eersteklas service. Wij adviseren u graag onder tel.: 03 375 25 05

Onze telefonische openingsuren zijn:

ma - vr: 10.00 – 15.00 uur